فروش کتاب مدیریت رستوران و آموزش مشتری مداری و آداب تشریفات رستوران ،کتاب "در رستوران" با پرداختن به مباحثی همچون توریست غذایی، نیازهای روز صنعت رستوران داری، آخرین آموزه های صنعت رستوران داری را ارائه می نماید. مزیت اصلی این کتاب در مقایسه با سایر کتاب هایی با مضمون مشابه، زبان ساده این کتاب است که آن را برای عموم قابل استفاده است. این کتاب مبتنی بر مباحث علمی همراه با گزیده ای از تجربیات نویسنده، تالیف شده و از این نظر در نوع خود بی نظیر است. کتاب رستوران برای عموم مدیران رستوران ها و علاقمندان به این نوع از مباحث مدیریتی قابل استفاده بوده و حاوی نکات طلایی و تاثیر گذاراست که می تواند در مسیر موفقیت رستوران با شما همراه باشد. همچنین اگر به دنبال ارتقا ارزش برند رستوران و کسب و کار خود هستید، ازخواندن این کتاب غافل نشوید.
در این کتاب خواهید آموخت: آموزش مدیریت رستوران و آداب رستوران داری و آموزش آداب تشریفات در رستوران
ایران کشوری توریستی است که روز به روز شاهد پیشرفت و گسترش دامنه این صنعت در کشور هستیم.
امروزه
توریست غذایی در جهان رشد چشمگیری داشته، از این روی این صنعت با آداب
فرهنگی پیرامون خود تکامل یافته و متحول شده، پس پرداختن به این عملکردها
از ضرورت و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در مسیر تکامل بشر و تغییرات
سریع جهان به سمت مدرنیته، صنعت رستوران هم از این تغییرات به دور نبوده و
کم کم از حالت سنتی خود خارج شده و روز به روز در حال رشد و شکوفایی است.
پس تنها کسانی ماندگار و موفق خواهند بود که با موج تغییرات همراه شوند و
اطلاعات خود را به روز رسانی کنند. در این کتاب رستوران داری سعی کردیم به زبانی ساده
مخاطب را با آخرین آموزه های صنعت رستوران آشنا کنیم. باشد که گامی کوچک در
رشد و تعالی کشور عزیزمان ایران نهاده باشیم.
دانیال معادی Daniyal Maadi
فروش کتاب آموزش مدیریت رستوران داری ، ارسال به سراسر ایران
تخفیف ویژه برای خرید 20 جلد به بالا
تلفن سفارش 09198795892 09198795896
- ۹۸/۰۳/۲۶