حفاظ پنجره آریا

درب آکاردئونی آريا

صنایع فلزی آریا

بایگانی مهر ۱۳۹۷ :: مطالب مفید از اینترنت

مطالب مفید از اینترنت

مطالب و تبلیغات تجاری

مطالب مفید از اینترنت

مطالب و تبلیغات تجاری

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

iran kabkab date
ما از بین خرماهایی درجه یک ایرانی بهترین را برای مشتریان خارجی انتخاب می کنیم.زیرا می خواهیم نزد مشتری بهترین  فروشنده باشیم.این خرما که خرید آن را به شما پیشنهاد میدهیم ، خرمای کبکاب است . خرمای کبکاب بهترین خرمای جنوب  ایران است که توسط کشاورزان به صورت ارگانیک کاشته و برداشت میشود. و سپس در کارخانه خرمای کیمیا رز شسته شده و با بسته بندی های زیبا و استناندارد و بهداشتی به فروش میرسد.این خرما بسیار خوشمزه و شیرین و مرطوب میباشد. میتوان نام دیگری هم روی آن گذاشت : خرمای عسلی
کارخانه خرمای کیمیا رز یکی از تامین کنندگان خرمای کبکاب ایران است و آن را به همه کشور ها صادر میکند.

/ /مبل شویی در منزل تهرانپارس// /قالیشویی تهرانپارس/ /اجاره خانه ساعتی اصفهان/ /حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان/ /قیمت انواع حفاظ پنجره/ /

  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰

فروش ضایعات برقی و الکترونیکی در اصفهان، خرید ضایعات الکترونیکی،کامپیوتر،موبایل،سی دی ، خرید انواع مادربرد کامپیوتر ,مخابراتی ،فیلمهای رادیولوژی و موبایل ، سی دی های سوخته و باطله و کلیه قطعات الکترنیکی ، برای خرید ضایعات الکترونیکی در اصفهان با ما تماس بگیرید

خرید ضایعات الکترونیکی

بازیافت کلیه قطعات الکترونیک.کامپیوتر .موبایل وکلیه قطعات مخابراتی ، خرید ضایعات الکترونیکی کرج اصفهان تهران مشهد تبریز شیراز و سایر شهر های ایران خریدار ضایعات برقی و الکترونیکی شما هستیم،به بهترین قیمت و سریع ترین زمان، سپاهان ضایعات آماده همکاری با تمام افراد ،متخصصان،کارشناسان ،شرکتها و ارگانهای علاقه مند در زمینه بازیافت الکترونیک میباشد

برای فروش ضایعات کامپیوتر و قطعات کامپیوتر سوخته ، مادربرد ،کیس،سی دی ، لوازم خانه خراب و بدون استفاده ، مانند یخچال و تلویزیون

با ما تماس بگیرید 09135277273

  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰

اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله در اصفهان   

روش جدید اجاره خانه، آن هم با ارقام آنچنانی اگر بخت یار باشد و هرشب مشتری به پستش بخورد می تواند درآمدی نجومی را نصیب صاحب ملک کند. چند سالی است که اجاره یک شبه در تهران باب شده و بیشتر برای برگزاری میهمانی ها و عروسی ها کاربرد دارد. وقتی مجبوری برای برگزاری مراسم در هتل هزینه های سرسام آور داشته باشی یا زیر بار قوانین تالارها که بیشتر از 10 و 11شب اجازه ادامه میهمانی را نمی دهند، بروی، آن وقت به فکر راه سومی می افتی. در چندسال گذشته هم تعداد آنهایی که راه سوم به ذهنشان رسیده روزبه روز بیشتر شده است. یک واحد 200 یا 300متری اجاره می کنی، مبله. برای این واحدها هشت تا 10میلیون تومان بسته به منطقه و امکانات موجود پرداخت می کنی. خانه هایی با سالن های بزرگ تر و در منطقه های بالاتر هم نهایت شبی 20میلیون تومان از شما می گیرند.
    خانه های کاری
     این خانه ها کاربردهای دیگری هم دارد؛ برخی تاجران و فعالان اقتصادی برای قرار ملاقات های کاری خود که محرمانه بودن جزییات قرارداد برایشان اهمیت دارد، به ویژه با طرف های خارجی، مشتری این خانه ها هستند. اما گمان نکنید که اگر به دفاتر مشاوره املاک مراجعه کرده و سفارش خانه یک شبه بدهید، در فایل هایشان دنبال مورد برای درخواست شما می گردند. اگر آشنا نداشته باشید مسلما موردی پیدا نخواهید کرد.
    کسری زمانی پور، مشاور املاکی در ولنجک سفارش چنین نمونه هایی را به دفاتر، بسیار اندک می داند. او روال کار را اینگونه توضیح می دهد: معمولاپس از ارایه درخواست اجاره از سوی مشتریان، مشاوران در فایل های خود مواردی با ویژگی هایی نزدیک به این درخواست را انتخاب کرده و پس از مذاکره و حصول توافق دو طرف معامله را به انجام می رسانند.
    برای این خانه ها در مناطق شمالی شهر اجاره هایی تا 20میلیون تومان گرفته می شود. اما اگر متقاضی برای مراسم خود، ویلامدنظر داشته باشد خب مسلما قیمت ها بسیار بیشتر از این خواهد بود. برخی از خانه ها صرفا به همین امر اختصاص دارند و چون کاربری شان تغییر کرده، خدمات جانبی مانند پذیرایی از میهمانان را نیز در فهرست دارند.
    اجاره یک شبه اصولاکاری در راستای عرف و روتین نیست. بنابراین قیمت ها هم سلیقه ای و توافقی خواهد بود. به هیچ وجه نمی توان یک پایه و مبنای واحد برای چنین اجاره هایی در نظر گرفت. یک خانه 200متری ممکن است 10میلیون تومان قیمت بخورد حال آنکه صاحب یک خانه 800متری نیز برای یک شب واگذار کردن ملکش هم همین رقم را از مشتری بگیرد.
آپارتمان مبله برای اجاره یک ماهه
     زمانی پور اما معتقد است معاملات یک شبه بسیار کم و نادر است و آنچه مشاوران املاک بیشتر با آن روبه رو هستند اجاره های چندهفته ای یا یک ماهه است. اغلب این اجاره ها برای میهمانان خارجی انجام می شود. میهمانان برای شرکت در همایش، عقد قرارداد یا همکاری های دوجانبه با طرف ایرانی گاها در این خانه ها ساکن می شوند. یا طرف ایرانی خانه را برای میهمانان خود اجاره می کند یا خود میهمان خارجی طرف قرارداد خواهد بود. اکثر خارجی های طرف قرارداد هم ایرانیان مقیم سایر کشورها هستند؛ آنهایی که زمانی خانه و زندگی خود را در ایران فروخته و اکنون ایرانی قلمداد نمی شوند. وقتی از اجاره یک شبه فاصله گرفته و برای چندشب یا یک ماه خانه را می خواهید قیمت ها هم سرشکن می شود. وقتی موضوع را وارد مرحله جدی تری کردیم و نظر مسوولان این بخش را پرسیدیم هرچند موضوع تایید شد اما این کار را قانونی ندانستند. حسام عقبایی، رییس اتحادیه املاک تهران در این باره می گوید: ما هم این موضوع را شنیده ایم که افرادی هستند و چنین کاری را انجام می دهند ولی تا به حال با مواردی که به صورت مصداقی بدانیم وجود دارد و از آن اطلاع کافی داشته باشیم مواجه نشده ایم. او معتقد است برای اجاره زیر پنج ماه باید از اتحادیه هتلداران و اتحادیه میهمان پذیرها یا پانسیون ها مجوز کسب گرفته شود.
    
    قیمت های تصاعدی با مصرف نزولی
     قیمت اجاره یک ماهه را براساس روشی که اجاره معمول خانه دارد، انجام می دهند با این تفاوت که قیمت ها به صورت تصاعدی با کاهش مدت اجاره بالامی رود. اینجا استفاده بیشتر به مفهوم هزینه بیشتر نیست. هرچه مدت اجاره کاهش یابد قیمت ها هم ضریب پیدا می کند. همانطور که پیشتر اشاره شد برای یک شب اجاره خانه باید تا 20میلیون تومان پرداخت اما وقتی همان خانه را برای یک ماه نیاز داشته باشد آن وقت می توانید با رقم هایی بین 10 تا 30میلیون تومان معامله را به نتیجه برسانید.
    سال هاست اجاره خانه در مناطق شمالی کشور رواج یافته است. حجم مسافران آنقدر هست که هر گیلانی یا مازندرانی می تواند خانه خود را برای یک یا چند شب به مشتریان اجاره دهد اما در تهران مشتریان از جنس دیگری هستند و اجاره ها از نوع دیگری است. به همین دلیل هم قیمت ها بدون هیچ پایه و اساسی و بر اساس خواست موجر و مستاجر تعیین می شود.
    
    اجاره های غیررسمی
     موضوعی که در باب اجاره این دست خانه ها مدنظر بوده و جای تاسف دارد آنکه برای اجاره یک شبه معمولادو طرف موجر و مستاجر تن به عقد قرارداد در دفاتر رسمی نمی دهند و ترجیحشان این است که با یک توافق ضمنی یا مکتوب، کار را بین خود فیصله دهند. برای موجران همین که پول و یک کارت ملی داشته باشند بس است تا به مدت یک روز صاحب خانه ای مبله شوند.
    حسین طلا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هم در این باره می گوید: این پدیده از دو جنبه قابل بررسی است؛ نخست بعد تجاری و دوم جنبه امنیتی این موضوع است. وقتی فردی وارد بیزینس یا شغلی می شود برابر قانون باید از مراجع قانونی مجوز بگیرد. به عنوان مثال اگر فردی ملکی دارد که می خواهد آن را به مدت یک سال به بالااجاره دهد نگاه ویژه و خاصی مبذول آن نیست ولی اگر ملکی قرار باشد که به مدت کوتاهی مانند یک روز اجاره داده شود علی القاعده باید از اتحادیه هتلداران یا اتحادیه میهمان پذیرها مجوز دریافت کند. نکته مهم تر آن موضوعات امنیتی است زیرا هر کسی که در مکانی ماوا و سکنا می گزیند علی القاعده باید اطلاعاتش را در مورد آن مجموعه یا پذیرش مکان مربوطه ارایه دهد بنابراین اگر خدای نکرده اتفاقاتی مانند قتل، سرقت یا موضوعات خاص دیگری رخ دهد ماموران امنیتی این امکان را پیدا می کنند که با سهولت بیشتری بر این موضوع اشراف پیدا کنند اما آنچه مشخص است اینکه موضوعات امنیتی نیز در این گونه موارد همچون اجاره خانه های یک روزه نیز رعایت نمی شود.

خانه اجاره ای روزانه در اصفهان

   

  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰

نیاز به سکونت کوتاه مدت در تهران از سوی آن دسته از ساکنان شهرهای مختلف یا میهمانان خارجی که باید برای چند روز یا چند هفته به پایتخت ایران سفر کنند، باعث شده بازاری مجزا در کنار بازار اجاره یکساله آپارتمان شکل بگیرد.
    در شمال و مرکز تهران، هم اکنون برخی آپارتمان ها به صورت مبله، از یک روز تا حداکثر 6ماه، به صورت اجاره کوتاه مدت در تهران به متقاضیان اجاره داده می شوند. در میان فایل خانه های اجاره ای ثبت شده در بنگاه های املاک به جز خانه هایی که به صورت سالانه اجاره داده می شوند، به مواردی برخورد می کنیم که قابلیت اجاره روزانه یا ماهانه به مستاجران متقاضی «سکونت کوتاه مدت» را نیز دارند. این خانه ها بیشتر در مرکز و شمال پایتخت هستند و نرخ اجاره آنها بر اساس موقعیت مکانی و تعداد نفرات در نوسان است. برخی از این خانه های لوکس دارای امکاناتی مانند سینمای خانگی، کولرگازی، استخر و اینترنت پر سرعت هستند و برخی فقط وسایلی را در خود جای داده اند (خانه مبله) که نیاز روزانه ساکنانشان را برطرف کند.
    در حال حاضر طبق اطلاعاتی که مشاوران املاک از فایل های اجاره کوتاه مدت آپارتمان اعلام می کنند، نرخ اجاره روزانه این خانه ها معمولابین 150 تا 500 هزار تومان در تهران در نوسان است. هرچند در مواردی خانه های لوکس بر اساس امکانات ویژه روزانه یک تا 2 میلیون هم نرخ گذاری شده اند، اما میانگین نرخ اجاره در این نوع خانه ها روزانه 200 هزار تومان است. این در حالی است که اگر همین خانه ها به صورت سالانه اجاره داده شود، هزینه اجاره هر روز آنها حداکثر150هزار تومان می شود اما در این صورت، مستاجری که فقط یک هفته به سکونت نیاز دارد، مجبور است، آنجا را برای یک سال اجاره کند!
    بیشتر این خانه ها براساس تعداد اتاق قیمت گذاری می شوند. متوسط ساکنان یک آپارتمان دو خوابه 4 نفراست و بر اساس تعداد نفرات بیشتر، 50 هزار تومان به ازای هر نفر به قیمت اجاره روزانه اضافه می شود. به گفته گروهی از مشاوران املاک متقاضیان این نوع خانه ها بیشتر میهمانان خارجی هستند که مدت کوتاهی میهمان پایتخت هستند یا مسافرانی که به دلیل کارهای اداری به شکل موقت در تهران ساکن خواهند بود.
    قیمت این نوع خانه ها برای مستاجر ایرانی با متقاضی خارجی متفاوت است. آپارتمانی که اجاره ماهانه آن برای مستاجر ایرانی 3میلیون و 800 هزار تومان است برای متقاضی خارجی 1300 تا 1400 دلار محاسبه و دریافت می شود. این واحد ها به میهمانان خارجی به شکل ماهانه اجاره داده می شود. این محدودیت به دلیل نوع آپارتمان هایی است که به این دسته از مخاطبان داده می شود. بیشتر خانه های لوکس برای اجاره به متقاضیان خارجی در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال آپارتمانی لوکس در خیابان پاسداران به قیمت 4 هزار 200 دلار یا آپارتمان دیگری در الهیه به قیمت 3 هزار 500 دلار اجاره رفته است. این آپارتما ن ها از 6 تا 9 ماه و گاهی نیز تا 2 سال اجاره داده می شود. تفاوت دیگری که این نوع اجاره دارد پرداخت تمامی مبلغ اجاره بها در ابتدای مدت قرارداد است. برخی از فعالان بازار مسکن درباره متقاضیان این نوع خانه ها می گویند: بیمارانی که از سایر شهرهای کشور برای درمان به تهران می آیند یا صاحبان مشاغلی که برای مدت کوتاهی نیاز به سکونت در پایتخت را دارند، اغلب به صورت کوتاه مدت این آپارتمان ها را اجاره می کنند. مشاوران املاک معتقدند: مالکان این خانه ها بیشترین بی انصافی را در نرخ گذاری انجام می دهند. متقاضیان نیز بیشتر از آگهی ها موارد مورد نیاز خود را پیدا کرده تا به دفاتر املاک مراجعه کنند.
    یکی از مشاوران املاک به «دنیای اقتصاد» می گوید: سال گذشته یکی از فعالان بازار از کرمان برای اجاره موقت به ما مراجعه کرده و فقط می خواست برای دریافت یک پروژه دولتی آدرسی در پایتخت داشته باشد و یک شماره تلفن تهران و تمامی فعالیت هایشان نیز در همان شهر خودشان انجام می شد.
    این خانه ها از الگوی خاصی برای قیمت گذاری تبعیت نمی کنند و تنها بر اساس سلیقه صاحبان خانه ها نرخ گذاری می شود. در ماه رمضان که تعداد مسافران پایتخت کاهش پیدا می کنند، قیمت ها 50 تا 100 هزار تومان کاهش می یابد.

  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰

امروزه با رویکرد شهرهای انسان مدارو حضور پیاده در فضاهای عمومی،نصب تجهیزاتینرده های آهنی در سطح شهر
مانند راهبند یا استاپر رو به افزایش است. به همین دلیل، طرح های جدید بصورت چند
منظوره مورد استفاده قرار می گیرد.
بطور مثال با قابلیت روشنایی / امکان پارک دوچرخه/ترکیب با انواع نرده ها یا بصورت حفاظ
جداکننده مدولارو ...
تیرک ها بعنوان موانع کاربردی برای خودروها و عابرین، و همچنین جدانمودن و شخصیت
نرده/ تیرک/ راهبند
Bollard / Stopper/ Fence
سید رضا حسینی لاهیجی/کارشناس ارشد طراحی صنعتی - دانشگاه تهران
دادن به فضاهای مختلف شهری بکار میرود و از آنها میتوان به عنوان
جانشینی بجای جدولها و یا تر یکب با جدولها استفاده نمود.
از تیرک های کوتاه می توان برای نشستن و یا برای ایجاد روشنایی
در ارتفاع کم در پیاده روها و پار یکنگ ها استفاده نمود و در مواردی
بعنوان عامل تزئینی در مشخص کردن محدوده محیط های عمومی
استفاده می گردد.
نرده آهنی حصار:
اغلب در مورادی که نیاز به مانع فیز کیی ایمن با حفظ دید منظر
شهری باشد مورد استفاده قرار میگیرد نرده های حصار و پرچین را
برای مشخص نمودن محدوده ، ایجاد فضای خصوصی ، تعریف کی
فضا یا بعضاً ایجاد مانع مورد استفاده قرار می دهند.
نرده های مسیر:
نرده به عنوان عنصر محافظ و ایمن در کنار پله ها و جداره های


شهری مورد استفاده قرار می گیرد.
هرگاه مناطق گل کاری و چمن کاری شده نیاز به حفاظت داشته باشند
، مسیر عبور عابران پیاده را می توان با استفاده از نردهای کوتاه مشخص
کنندة مسیر ، کنترل وهدایت نمود. نرده و تیرک را به لحاظ تنوع می توان
به 2 گروه ثابت و متحرک تقسیم نمود که معمولا انواع متحرک بصورت
نصب موقت مورد استفاده قرار میگیرد.
ضوابط فنی:
90 بالاتر از کف پله داشته باشد. در حال کیه این عدد برای ایمنی می cm 1. نرده پله معمولاً میبایستی ارتفاع ثابتی حداقل
افزایش یابد. m 1/ تواند تا 1
80 بوده و شبکه به گونه ای باشد که کودکان نتوانند سرخود را از بین نرده ها cm 2. ارتفاع نرده جانپناه باید حداقل
عبور دهند .
3( درنظر گرفته شود. m( 300cm 3. ارتفاع نرده های حصار می تواند تا
90 می تواند متغیر باشد. cm 4. ارتفاع تیرک برحسب نیاز بین 60 تا
20 در cm 5. برای حفاظت از فضای پیاده رو در مقابل اتومبیل ها ، استقرار موانعی مانند تیرک و راهبند حداقل به ارتفاع
از کیدیگر توصیه می شود. m 1/ فاصله 5
50 عرض داشته باشد. cm 6. نوار حاشیه پیاده رو برای استقرار تیرکها وموانع باید
7. برای جلوگیری از ورود پیاده ها به مکانهای خطرناک یا فضای محدود کننده میتوان از تیرک هایی که زنجیر به آنها
30 است . درهر صورت ، نوار حاشیه پیاده رو بار کی cm متصل باشد استفاده نمود . فضای لازم برای استقرار این نوع حصار
تر از قطر تیرک نباید باشد .
1 باشد . در m/ 8. فاصله بین تیرک ها در صورت کیه ایجاد مانع برای وسایط نقلیه )خودرو( مورد نظر باشد ، باید حدوداً 5
صورت کیه تیرکها بوسیله زنجیر یا میله بهم متصل باشند ، این فاصله بیشتر خواهد شد.
120 باشد. cm 9. در پار یکنگ ها که خورو ها پشت به تیرکها قرار می گیرند، ارتفاع مناسب باید بین 90 تا
10 . در طراحی و ساخت تیرک و نرده ، باید توجه داشت که از وجود لبه های تیز پرهیز و از ساخت نرده با ارتفاع زیاد
اجتناب گردد.
19 38
در طراحی نرده و تیرک بایستی نکات زیر مورد توجه قرار
گیرد:
تناسب کلی حجم و فرم :
• هنگامی که تیرک به منظور تغ ییر مسیرعابرین مورد استفاده
قرار می گیرد، با توجه به ازدحام معبر، باید از نظر ابعاد ، فرم و
رنگ بنحوی طراحی شده باشد که براحتی قابل تشخیص بوده
و از تصادف و آسیب عابرین جلوگیری نماید.
• در طراحی نرده های دست انداز پله در صورت طویل بودن
به منظور سهولت در نصب و هماهنگ شدن یا کاهش ارتفاع
، نرده ها و شبکه بین آنها به صورت قطعات مجزا و مستقل
تقسیم و متناسب با ابعاد پله ها پیش بینی می شوند.
رنگ
• رنگهای زنده و روشن در بین رنگهای دیگر ارجحیت داشته
و لازم است که رنگ نرده ها متناسب و هماهنگ با محیط
باشد.
• استفاده از رنگهای خنثی بخصوص در زنجیر ، برای عابرین
بی توجه یا دارای ضعف بینایی بسیار خطرناک است .
18 39
تطابق با محیط اطراف
• نرده و تیرک می بایستی از لحاظ فرم ورنگ با محیط اطراف در هماهنگی باشد و باید در نظر داشت
که اصولاً نرده ، تیرک و حصار جزئی از مجموعة کفسازی بحساب می آیند و خصوصیات بصری کف
سازی باید در هنگام طراحی و انتخاب آنها مدنظر قرار گیرد.
• فرم نرده و تیرک بایستی در بیننده حس )ایستایی / ایمنی / زیبایی / کاربرد( را القاء نماید.
• نرده و تیرک باید به گونه ای قرار گیرد که مزاحم نباشد و مسیر مفید پیاده رو را نگیرد.
• در محلهایی که برای جلوگیری از عبور موتور سواران نصب می گردد نباید طوری قرار گیرد که
مانع عبور افراد ویلچری گردد.
• روش استقرار نرده و تیرک نباید هیچگونه مزاحمت و تخریبی برای فضای سبز، باغچه ها و درختان
ایجاد کند.
• نصب نرده و تیرک نبایدمانع دید علائم راهنمایی و رانندگی گردد.
• نرده و تیرک باید در محلی نصب گردد که محل عبور دائم آب و فاضلاب نباشد .
• نصب نرده جانپناه در حاشیه جویهای عمیق و نهرها و رودها در داخل حریم شهر و برای تف کیک
فضاهای امن کودک در پارک ها و فضاهای تفریحی توصیه می گردد.
• نصب نرده در دو طرف پلهای روی مسیر مسیلها و پلهای عابر پیاده الزامی است .
استفاده از الگوهای طراحی سنتی و خاطره انگیز ، جلوه خاصی به طرح داده و تعلق خاطر از نظر
بصری در محیط ایجاد می نماید.
17 40
• نرده و جداکننده می تواند دارای قابلیتهای زیر نیز باشد:
1.محلی برای نصب سطل زباله،
2. نوعی لابی و نشیمن خیابانی برای محل قرار، گفت و گو و ...
3. امکانات اولیه خیابانی )تلفن، بلیط فروشی ...(
4. محلی برای نصب پوسترو تبلیغات و اطلاعیه ها
5. تر یکب با فضای سبز برای جلوه بخشی به فضای اطراف
6. طراحی کامل اجزا همراه با تمام کننده ها/ دروازه ها/ ورودی و
خروجی/ دستگیره ها و ...
7. ایجاد موانع تجمع مزاحمان شهری و متکدیان

  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰

 عرقیات گیاهی

در فصول گرم سال که در آن تعریق زیاد است و آب فراوانی از بدن دفع می شود از شربت ها یا نوشیدنی هایی که در آنها از عرقیات گیاهی م یتوان استفاده کرد. عرقیات یکی از پرمصرف ترین شکل های استفاده از گیاهان است. امروزه در ایران بیش از 40 نوع گیاه وجود دارد که عر قگیری شده و به صورت طبی مورد استفاده قرار می گیرند. عرق گیاهی فرآورده ای است که از جوشاندن یک گیاه و یا مخلوطی از گیاهان مختلف در برابر بخار آب و سرد کردن بخارات حاصله به دست می آید. از تقطیر مجدد عرقیات معمولی فرآورده دو آتشه حاصل می شود که نوع مرغوب تری بوده و مزه و بوی تلخ تر و تندتری نسبت به عرقیات معمولی دارند روش های عرق گیری روش سنتی؛ که هنوز هم بسیاری از کارگاه ها به این روش فعال هستند، دیگ های مسی بزرگ لبریز از گیاه و آب روی آتش قرار می گیرند و بخار آن از لوله های مخصوصی از دیگ خارج و وارد محیط سردی که معمولا استخر آب سرد است می شود. با عبور بخار از محیط سرد، تقطیر صورت گرفته و بخار تبدیل به مایع م یشود که همان عرق گیاه است- و در ظرف های مخصوصی ذخیره می شود.

روش صنعتی؛ دیگ های بزرگ پر از گیاه شده و به صورت اتوماتیک عرق گیاهی به دست می آید. عرق تولیدی نیز پاستوریزه شده و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی عرضه می شود. به منظور از بین بردن میکروارگانیسم های بیماری زا و تامین کیفیت بهداشتی عرقیات گیاهی باید حداقل حرارت 72 درجه سانت یگراد به مدت 15 ثانیه اعمال گردد. عرقیات گیاهی باید در ظروف تمیز و بهداشتی بسته بندی گردد. عرقیات گیاهی نوشیدنی های سنتی ایرانی

شربت سکنجبین؛ نوشیدن شربت سکنجبین منافع بسیار دارد. اگر با یخ خنک کرده و بنوشند، صفرا را می برد و از التهاب حرارت معده م یکاهد، و آنچه بلغم در معده و رود هها باشد، خارج میکند.

عرق کاسنی؛ عرق کاسنی علاوه بر افزایش میزان تحمل بدن در برابر گرما، نوشیدن روزی 2 فنجان از این عرق گیاهی در فصل های گرم سال به پاک سازی اخلاط نامناسب از بدن به ویژه کبد کمک کرده و میزان تعریق بدن را نیز افزایش می دهد.

عرق نعنا؛ هم نعنا و هم قرص نعنا خواص خن ککنندگی بسیار بالایی دارند و رایحه تند آن م یتواند تنبلی و خستگی که در فصل گرما ایجاد می شود را از بین ببرد. نعنا به گوارش و التهاب نیز کمک م یکند.

افرادی که در فصل تابستان به دلیل گرمی هوا دائم در حال نوشیدن هستند بهتر است در طول روز یک بار شربت نعنا که ضدنفخ و درد معده است بنوشند. شربت آویشن؛ آویشن می تواند بسیار مفید برای کاهش خستگی ها و کوفتگی باشد. این نوشیدنی اگر با کمی آب و سکنجبین ترکیب شود، می تواند مفیدترین نوشیدنی روزهای تابستان باشد.

عرق شاتره؛ شاتره اثر بسیار قوی ضدعطش و گرمازدگی دارد، خون را تصفیه م یکند و صفرابر است. به این جهت که نشا طآور، خن ککننده و صفرا بر است می توانید این شربت را به تنهایی یا همراه خاکشیر آماده نمایید.

عرق بیدمشک؛ عرق بیدمشک خواصی نظیر تقوی تکننده، آرا مبخش، ضد گرمازدگی و مقوی قلب دارد. گاهی نیز به صورت شربت آن را رقیق و مقداری شکر به آن اضافه می شود. این عرق تقوی تکننده قلب و معده، خون ساز و ضد سردرد است.

تخم شربتی؛ تخم شربتی دانه گیاه ریحان خوراکی است. این دان هها درشت تر از خاکشیر و سیاه رنگ هستند. وقتی تخم شربتی داخل آب ریخته می شود، روی آن لایه ای ژله ای تشکیل خواهدشد.

شربت آن ضدگرمازدگی و ضدعطش است و می توان گفت تخم شربتی و خاکشیر تقریباً خواص یکسانی دارند. در ضمن، خاکشیر و تخم شربتی خاصیت مسهل و ملین داشته و مصرف آنها برای جلوگیری از یبوست که در تابستان شایع می شود، مناسب تر است.

گلاب؛ گلاب در حقیقت نوعی عرق گیاهی است که از گلبرگ های چند نوع گل محمدی تهیه می شود. گلاب ایرانی که به ویژه در ناحیه قمصر کاشان تهیه می شود، بسیار معروف است. گلاب خواص دارویی زیادی دارد، از آن جمله می توان به ضداسهال، ضدالتهاب، ضدنفخ، مقوی قلب، خلط، مقوی معده و اشتهاآور بودن و...آن اشاره کرد.

شربت بهارنارنج؛ برای افرادی که مشاغل پراسترس دارند و گرمای تابستان آنها را عصبی م یکند، بسیار مناسب است. بهارنارنج آرام شبخش و ضدهیجانات دستگاه عصبی است، سردردهای عصبی و میگرنی را کاهش م یدهد و تپش نامنظم قلب و اضطراب را از بین م یبرد. عناب و رفع گرمازدگی؛ برای رفع گرمازدگی، عناب را در آب جوشانده و با کمی شکر به صورت خنک میل کنید.

بهترین دارو برای رفع گرمازدگی دم کرده عناب و زرشک است که م یتوان آن را با کمی شکر میل کرد.

عرق کرفس بهترین عرق لاغری است ؛ برای لاغری و کاهش وزن استفاده از عرق کرفس می تواند مفید باشد.

این عرق برای افرادی که با مشکل درد مفصل، درد سیاتیک و کمر درد مواجه هستند گزینه خوبی است. افرادی که حساسیت دارند نباید عرق کرفس بخورند. همچنین این عرق در برخی از افراد باعث کاهش قند خون و کم شدن انرژی بدن می شود.

عرق دارچین؛ عرق دارچین برای آن دسته از افرادی که با مشکل نفخ مواج هاند گزینه بسیار خوبی است. این نوشیدنی برای افرادی که مشکلات کبدی دارند هم مناسب است، به خصوص آنهایی که مشکل کبد چرب دارند. سخن آخر؛ مصرف خودسرانه و بیش از اندازه برخی از این عرقیات بدون نظارت متخصص آشنا به گیاهان دارویی می تواند زیان آور باشد

بانک اطلاعات مشاغل

  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰

تولید لبنیات

تقریبا به طور روزانه می توان موضوعی در رابطه با لبنیات در نشریه ها پیدا کرد. کثرت این مطالب از زمان حذف یارانه های بخش کشاورزی بیشتر شده است، چرا که به دلیل سهم مواد لبنی در سفره خانوارها، فرآورده های این زیربخش دارای اهمیتی اقتصادی برای آنها می باشد و طبیعی است که نسبت به آن حساسی تهایی وجود داشته باشد.

سالها است که دولتها با تمامی «ید و بیضا » ی خود و تصویب قانون و دستورالعمل و اعلامیه و اخطاریه نتوانسته اند به اوضاع مواد لبنی سر و سامانی بدهند و از آن جایی که زورشان به صاحبان کارخانههای صنایع لبنی اعم از دولتی و یا خصوصی نمی رسد، کاسه کوز هها سر تولیدکنندگان شیر و مصرف کننده ها شکسته می شود. کارخانه های فرآورده های لبنی به گونه ای عمل میکنند که انگار در یک کشور بی قانون به سر میبرند.

نرخ های مصوب را رعایت نمیکنند، شیری را که از دامدار میخرند سه ماه بعد پولش را پرداخت میکنند؛ در حالی که وجه مواد تولیدی را نقدا از مصرف کننده میگیرند؛ بار میکروبی را بهانه ای برای ارزان خریدن شیر قرار میدهند، و دست آخر انتظار دریافت مشوق از سوی دولت را دارند. از سوی دیگر، با قطع یارانه ها در سال 89 ، دولت های دهم و یازدهم چگونگی مصرف لبنیات را که در سلامت و تغذیه مردم، بدون در نظر گرفتن جایگاه طبقاتی آنها، تاثیر بسیار مهمی دارد به امان خدا رها کرده اند و کار به جایی رسیده است که هم اکنون شاهد آن هستیم.

به علت بی ثباتی نهادینه شده حتی در کوچکترین موضوعات اقتصادی، تمام فرصت طلبان، سودجویان، رانت خوران و نورچشمی ها میخواهند از هر حوضچه گل آلودی، نهنگ صید کنند.

افزایش 200 تومانی بر روی هر لیتر شیر، افزایش بیش از 50 درصدی بر کره 50 و صد گرمی، همچنین ماست، پنیر و سایر فرآورد ه ها، بدون کسب اجازه ازمراجع ذیربط، و بدون آگاهی رسانی به مصر ف کنندگان فقیر باز هم آنها را در تنگنای بیشتر قرار داد. از یک طرف اعلام میکنند مازاد تولید شیر داریم)البته به دلیل گران بودن و ناتوانی مردم در خرید( و از سوی دیگر، هر چند ماه یک بار قیمت فرآورد هها را افزایش م یدهند که این حرکت برخلاف تمام قواعد عرضه و تقاضا است

گوسفند زنده در تهران

با وجود آن که به گفته غلامرضا کاوه، سخنگوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شیر و محصولات لبنی در زمره کالاهای مشمول نظام قیمت گذاری بوده و هرگونه تغییر قیمت در آنها باید با مجوز این سازمان باشد، اما صاحبان صنایع لبنی از اواخرآذر ماه اقدام به گران کردن محصولات خود کردند و مثلا بر روی یک قالب کره 100 گرمی 800 تومان اضافه نمودند.

مگر غیر از این است که این اضافه قیمتها به جیب کارخانه داران میرود، پس چرا بعد از تاخیری طولانی، مسئولان به یاد برخورد با متخلفان م یافتند و تکلیف آن همه دریافت های خودسرانه به کجا کشیده می شود؟ البته می توان با جریمه کردن این کارخانه ها برای دولت درآمدی ایجاد کرد، اما آیا چنین روشی صحیح و مبتنی بر حمایت از مصرف کننده است؟ مسئله دیگر شیر در کشور، تولید شیر خشک ازمازاد شیری است که به دلیل گران بودن، مردم قادر به خرید آن نیستند.

گفته میشود که مدتها است ایران در تولیدشیر خشک به مرحله خودکفایی رسیده است، اما تمام داروخان هها انباشته از شیر خشک های خارجی است. ده هزار تن شیر خشک صادر شده و 8 هزار تن واردگردیده و این در حالی است که تولید شیر خشک داخلی افزون بر 50 هزار تن است. این کارها چه معنایی دارید؟ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ناصر موسوی لارگانی با اشاره به وضعیت شیر خشک گفت: به جریان واردات شیر خشک و بسیاری از محصولات مشابه که ورود م یکنیم، می بینیم عده ای پشت جریان هستند، به گونه ای که نمی توان برخوردهای لازم را با آنها انجام داد. این گفته موسوی لارگانی عملا برخلاف گفته رهبری مبنی بر عدم استفاده از کالای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود، می باشد.

به عقیده نایب رییس کمسیون اقتصادی مجلس، چنین وارداتی برای یک عده درآمدهای تیلیاردی به همراه دارد و لذا برخورد با چنین افرادی سخت است. به نظر می رسد که همه چیز در کشور برای پولدار شدن افرادی اندک وفقیر شدن اکثریتی از جامعه دست به دست هم داده است. هم اکنون انواع شیر خشک در بازار، داروخانه ها، شبکه های بهداشتی و حتی سوپرمارکت ها به چشم دیده می شود، اما در مقابل، کشور با انباشت شیر خشک مواجه است. علت این تناقض را باید مسئولان کشور جواب دهند.

  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰

قلمزنی نقره

  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰
تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان تعمیر یخچال در محل اصفهان نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در اصفهان تعمیر برد یخچال در اصفهان نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان تعمیر یخچال ال جی در اصفهان تعمیرکار سیار یخچال در اصفهان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان

تعمیرکار یخچال در تهران

یخچال ها از گران قیمت ترین و ضروری ترین لوازم در خانه هستند. تعمیرگاه یخچال حسینی در اصفهان
خدمات رسانی و رفع عیوب یخچال های شما در محل با استفاده از مجرب ترین متخصصان است.

تلفن: 09131085329

تعمیر یخچال در اصفهان ,تعمیر یخچال بوش,تعمیر یخچال جنرال الکتریک,تعمیر یخچال پاکشوما


  • zivar gallery
  • ۰
  • ۰

کار برای کمپرسی در اصفهان

اگر به دنبال کار برای کمپرسی در اصفهان هستید.به طلاع میرسانیم برای پروژه های متعدد خاکبرداری صنعتی و ساختمانی در اصفهان نیازمند کمپرسی تک و ده چرخ جهت کار در اصفهان میباشیم،اولویت کار برای دستگاههای بومی اصفهان است و در صورت غیر بومی بودن هزینه خوابگاه جداگانه کسر می گردد.

دعوت به کار کامیون کمپرسی برای پروژه خاکبرداری در اصفهان به تعدادی کمپرسی تک چرخ و ده چرخ جهت خاکبرداری در اصفهان مورد نیاز است و کار به صورت ساعتی یا سرویسی با قرارداد ماهیانه میباشد
داشتن گواهینامه  پایه یکم ،کارت سلامت راننده و برگه معاینه فنی و بیمه نامه معتبر  الزامی است.


جهت اطلاعات تکمیلی لطفا تماس با  ۰۹۱۷۲۶۱۸۴۷۹
  • zivar gallery